Ana Sayfa Kalemimden Animeler Kitaplar Mangalar Filmler Diziler Mimler

27 Şubat 2016 Cumartesi

Notlar dizisi V. & Çekiliş: Siyah Kuğu ve O bir Anne.



'Zaman bir ok gibi uçup gider.' 
Samurai Champloo.

Ne kadar da seri tükendi zaman. Tıpkı masallarda ki gibi; bir vardı, bir yoktu diye düşündü River.
Daktilolara ilgi duyduğu için her seferinde tuşları ses çıkartan eski klavyelerden alıp, şimdilerde bilgilsayarının köşesinde ki saate gözlerini dikmiş Riv'den merhaba millet! Şubat birazcık hızlı mı geçti yoksa, yalnız bana mı öyle geliyor? Umarım son Mohikan rolünü üstlenmişçesine, Şubat'ın seri geçtiğini düşünen tek ben yokumdur. Şu sıralar hayatta çok şey kaçırıyormuş gibi hissediyorum, sanki uzun vakittir durmuş bir saatin içindeki ana, çekilen bir fotoğraf karesine hapsolmuş da, saatin yeniden çalışıp günümüz anına kurulmasıyla, o andan çekip seneler sonrasında gözlerini aralamış hissiyatı omuzlarıma çökmüş vaziyetteyken, onlarca düşünce gelip geçiyor aklımdan. Bunlardan biri yarınki gittiğim çizim kursunun sergisini oluştururken, kimisi blogger etkinliğinde Dream'in başlattığı yirmi iki blogger (ki onun da on altıya düştüğünü fark etmem üzerine, bir an kendimi Agatha Christie kitabında ki on küçük zenci öyküsünü  aklıma gelip, "demek ki, bir romanın içinde yaşamak bu olsa gerek" dedirtti.) ile wattpad üzerinde takip ettiğim iki hikâye oluşturur oldu. Kim bilir ne heyecanlı bölümler birikir olmuştur. (bunu demem her ikisi içinde geçerli) Her neyse; laf ü güzafı şöyle bir kenara buyur edersem; asıl konuma gelebilirim. 

Buraya henüz yeni fark ettiğim ve çok hoşuma giden bir etkinliğin haberini vermek için geldim. Aslında etkinlik demek yanlış olur, zira bir çekiliş velâkin ben etkinlik gözüyle bakmak istiyorum, ne kadar çok arkadaşa ulaşırsa o kadar iyi. ^^ 
Sevgili Kuğu çok ince bir çekiliş düzenliyor.  Katılmak için, kapımızın sokaktaki ufak dostlarımız için bir tas yemek yada penceremizin kenarına yem bırakmak yeterli. Ayrıntılı bilgi için Kuğu'nun bloguna göz atabilirsiniz. Uzun zaman önce bu tarz bir etkinliği Vişneli Kiraz düzenlemişti. Etkinliğe katılamamıştım o vakitler, ama kendimce devam ettirmiştim. Maksat küçük dostlarımızı unutmamak, bu sebeple herkesin katılmasını gönülden isterim. :) 


Bir diğer çekilişi ise; o bir anne blogunun sahibi Müge düzenlemekte. Açıkçası bu kendisinin uzun süredir devam ettirdiği bir çekiliş ve şu an yirmincisini yürütmekte. Müge, her ay bir arkadaşımıza bir kitap göndermekte. Katılım şartları ve ayrıntılı bilgi için blogunua bakmanızda fayda var. 

Yarınki sergi için zihni düşüncelerle dolu Riv'den havadisleri de; laf ü güzafın bulunduğu köşeye buyur ettik mi? Evet. O hâlde, zamanınız bol neşeli geçmesi dileğiyle, herkese iyi akşamlar. ^^

41 yorum:

  1. Ben senin kalbini yerimm yerimm güzel kalbine. Sağlık .
    Ayyy kendimi vampir gibi hissettim :) keşke herkes senin gibi duyarlı olsa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl senin gönlüne sağlık Kuğu,
      görünce ne kadar çok sevindim anlatamam, dilerim hep devam eder senin ve vişnenin başlattığı bu etkinlik çevremizde. ^^

      Sil
  2. RİVİM GELMİŞ!!!
    RİV007 heeemen camiada neler olup bittiğini toparlamış gelmiş :))
    Neler oldu neler Riv??? Çok özledik seni! Gitme bu kadar lütfen ;( Senden yayın görünce çok sevindim!
    Çekilişlerde bol şans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çekilişlerde pek şansım olmaz, hatta hiç olamadı. ufaklığımdan beri durum böyle.
      ama diğer arkadaşlarında haberi olsun istedim işte, böyle güzel faaliyetleri görünce herkes katılsın istiyorum. mutlu oluyorum. ^^

      Sil
    2. Bende de öyle dicem ama adım çıktı artık inandıramıyorum :) Büyük kararlarda şanslı ol Rivim! Gerisi teferruat ;)

      Sil
  3. Haklısın, Şubat hızlı geçti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimii. marta geldik bile.
      galiba bahar tembelliği denilen his sinmiş, gizliden gizliye şubata.
      fazla bekleyememiş şubata. sermiş bir an önce martı kapımıza. :)

      Sil
  4. Nerdesin river. Bloguna girdim çıktım yoksun. Şubatı sana bu kadar hızlı geçirtecek ne oldu ki buraları unuttun. Umarım güzel şeyler olmuştur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. unutmaktan değilde günce, son senem olduğundan fazla vakit bulamıyorum. :/
      anca şu sıralar takip ettiğim bloglara bakayım diyorum. ^^
      ki bu nedenle geç yanıt verdiğim için çok ama çok özür dilerim senden ve diğer arkadaşlarımdan da.
      fakat geçte olsa sizin yazdıklarınızı görünce seviniyorum. :)

      Sil
  5. Nerdesin river. Bloguna girdim çıktım yoksun. Şubatı sana bu kadar hızlı geçirtecek ne oldu ki buraları unuttun. Umarım güzel şeyler olmuştur...

    YanıtlaSil
  6. Demek sergi vaktin geldi. :) Umarım çokgüzel geçer/geçmiştir. Havadisleri okumayı dört gözle bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir ara fırsat bulursam koyacağım miya-san. bayağı bir keyifli geçti, bir de sergiden bir gün evvelsi tatlı demesi de yapmaya kalkıp sergi için birşeyler hazırlayayım diye mutfağa da girdim o gün, ama pek âlâ bir sonuç elde edemeyince superman bellediğim pastahanelere koştum. :))

      Sil
    2. Ahaha :D Keyifli geçmesine çok sevindim. Ayrıca pastaneler can kurtarandır, hem tatlı krizine hem de böyle acil anlara. Fakat tatlı denemesi yapmayı düşünmen bile çok ince bir davranış. Seni gerçekten örnek almalıyım, benimde biraz kıza benzemem lazım... :D

      Sil
  7. Tebrikler Riv. Umarım çok güzel geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Blana çok tatlısın :) Riv de çok tatlıdır göreceksin bir gelse :D

      Sil
    2. geldim. geldim ama son dakika insanı olarak.
      kapanmak üzere olan asansör kapısını görüp koşarcasına adımlarını hızlandırıp "usta, tut, tut, kapıyı tut" dercesine geldim. :D
      ayrıca teşekkür ederim dream. benim açımdan güzel geçti bayağı. hatta kurstaki portre çalışmalarımdan biri de eklenmiş ki, zaten birini almıştı hoca. onun da eklenip eklenmeyeceğine pek emin değildim. görünce bayağı bir mutlu olmuştum bir ara fırsat bulursam yazısını yazmayı düşünüyorum. ^^

      Sil
  8. Merhaba...
    Ben Dağınık Anne'nin bloğundan geliyorum. Çok güzel şeyler yazmış sizinle ilgili...Takibe aldım sizi... Beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dream'in yorumuna yazmışım ama sen anlamışsındIr Blana ;D Dream görmez zaten :)

      Sil
    2. elbette koştum geldim. vede o yazıyı gördükçe heidi moduyla dolanıyorum zaten Blana. dağınık öyle tatlı biri ki, insanın gönlüne kanatlar konduruyor. ^^

      Sil
    3. Eneem ben miiiii????!!! :) Riv mi söylüyor bunu? Hey gidi ;)

      Sil
  9. o kadar da gizlenerek geldim elime gazete aldım dedektif clusoe modunda ama yakalandım. hımm kahrolsun federaller :D:p
    dağınık annede gördüm sonda yazdığı şeylerden sonra birden kendimi dramaya kaptırıverdim gitti. çok sevindim blogunu tanıdığım için KOCAMAN sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha Demirkadın çok güldüm ;D kahrolsun federaller ha ;D
      Acayip yazar Riv :) yayın ayrı yorum ayrı ;)
      Çok teşekkürler :D

      Sil
    2. tüh. oysa ne hayallerimiz vardı Demirkadın.
      ne araştırmalar yapacaktık, ne kahve molaları verecektik.
      federaller demir kapı gibi ömünüzü kesiyor işte. :/
      insana bir trençkot giydirip polisiye aksiyonu yaşatmıyorlar.
      vede; peki ya sen sherlock'um? hıı sana ne demeli ben buralarda olmazken incelik gösterip yorum yazan tatlı arkadaşım? senin yazdıkların benimkileri sollar, benimkide hadi selametle diye ardından su döker gider. :))

      Sil
    3. Öyle deme Riv bak nasıl yazmışsam kitap çekilişini kendi kendime yaptım bana çıktı :P napim bir benimsedi mi kovsan da gitmiyorum işte :) sahip çıkayım dedim :D (kendi blogum bitti ya :D)

      Sil
  10. Bol neşeli güzel günler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dengi biliyor musun, canım sıkıldığında şu yazını açıp açıp okuyacağım.
      galiba günün her saati, her dakikasını yansıtan en içten dileklerden biri olsa gerek.^^
      teşekkür ederim. sana da bol neşeli günler. :)

      Sil
  11. Hiç yoksun riv...martta mı çok hızlı geçecek yoksa;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman geçmesin. geçirmeyelim.
      ben mart ayını, alice'deki gibi hayal etmiştim bu yıl.
      bilirsin wonderland'deki çılgın şapkacı ile part tavşanıyla yapılan çay partileri gibi renkli. ama derslerden şu sıra pek giremez oldum günce. anca işte dediğim gibi takip ettiğim blogları okuyorum. ^^

      yinede mart tavşanıyla çay partisi tadında hayallere devam. düşlerden kimseye zarar dokunmamış sonuçta. :)

      Sil
  12. Hiç yoksun riv...martta mı çok hızlı geçecek yoksa;)

    YanıtlaSil
  13. Şubat bence de biraz fazla hızlı geçti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de yirmi dokuz güncüktü ya. :D
      bir gün yanında ilavesi vardı.
      kampanya tadındaydı. yirmi sekiz gün alana, bir gün yanında hediye hesabı.
      yinede kesmedi gitti.

      Sil
  14. Riv nerelerdesin? :D Duyurularını yapıp kayboluyorsuuun :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz öyle gibi oldu salıncak. şu tatili geride bırakınca hepten ders moduna düştüm. birde son senem olunca vakitte bulamıyorum. ^^
      kendimi gazeteci çocuk gibi hissettim yalnız yorumunda. :D
      o da eskiden dizilerde filan duyuruları yapar giderdi. "yazıyor, yazıyor" diye ki, mübarek çocuk tüm haberi söyledin. şimdi insan nasıl onu alsın derdim.

      Sil
  15. pek yoksuun derslerden miiii iyisin de miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuttu, tuttu. :)
      teşekkür ederim sorduğum için deep, iyiyim.
      seni görmek güzel, samimiyim. ^^
      dilerim senin de neşen daimdir.

      Sil
  16. merhaba :)
    Takibe aldım sizi banada beklerim :)
    http://beyazmucizeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette, ben de takibe aldım.
      Ayrıyetten hoş geldiniz. :)

      Sil
  17. Merhaba
    Ben de bir yerden geldim ama nereden bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy yaz; nereden, nasıl geldiğinin ne önemi var.
      önemli olan o güzel merhaban ile gelmiş olman.
      hoş geldin ki. ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz